Anonimowo o książkach vol. 2


Witajcie



  Jest to nowa odsłona mojego bloga. Zmieniłam platformę ale nie tematykę o której piszę :)Od powstania tamtego bloga, trochę się wydarzyło, ale po kolei. Ze względu na pracę nad licencjatem, który na dzień dzisiejszy kończę-przynajmniej w części teoretycznej, zaniedbałam zarówno czytanie jak i pisanie recenzji. Zakładam, że to zmieni się już we wrześniu a na pewno w roku akademickim :) Przez następne dwa tygodnie ukażą się tylko dwa wpisy, będą one pochodziły z poprzedniego bloga - mam pomysł na pewien cykl a bez nich jego realizacja odwlekłaby się znacząco w czasie.
   Mam też dość ambitne plany związane z oprawą graficzną bloga - mam nadzieję, że te kilka godzin które poświęciłam na praktykowanie tworzenia grafik w różnych programach nie pójdzie na marne i ten blog będzie wyglądał lepiej niż jego poprzednik. Zapomniałabym o najważniejszym. Moje opinie nadal będą w 100 % szczere i dobitne jeśli zajdzie taka potrzeba, bo :
"Nikt z Nas nie żyje wiecznie i nie ,a sensu tracić czasu na słabą twórczość wystarczy, że ja stracę go za Was".
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na kolejne posty.


Marta

Share:

2 komentarze